Kastamonu Üniversitesi | Geleceğini İnşa Edeceğin Üniversite

Üniversitemiz Orman Fakültesi Öğretim Üyelerinden Merkezimize Ziyaret

Üniversitemiz Orman Fakültesi Dekan Yardımcısı Prof. Dr. Ferhat KARA, fakülte öğretim üyeleri Doç. Dr. Ümmü Karagöz İşleyen, Dr. Öğr. Üyesi Tutku Üçüncü ve Dr. Öğr. Üyesi Alper Bulut Merkez Müdürümüz Dr. Öğr. Üyesi Mehmet Karamanoğlu’nu makamında ziyaret ederek tebrik ettiler.

Ziyarette, merkezin faaliyetleri hakkında bilgi alışverişinde bulunuldu ve olası iş birliği alanları değerlendirildi. Dr. Karamanoğlu, nazik ziyaretinden dolayı teşekkür etti.

 

♿ Erişilebilirlik Tercihleri Ctrl+Shift+A

🔊 Sesli Okuma (Ekran Okuyucu)
🔤 Yazı Boyutu
100%
↕ Satır Yüksekliği
100%
↔ Harf Boşluğu
100%
🔍 İçerik Ölçeklendirme
100%
Renk & Görünüm
Yazı & Hizalama
Navigasyon & Araçlar